odrusuju svarecku

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Duben 6 02:10:44 CEST 2015

Tak už jsem to našel.

Ta zmiňovaná tlumivka v PE měla indukčnost 1,8 mH (tedy 1800 uH), což už
na 50 Hz představuje impedanci cca 0,565 Ohmu...

Mám dojem (nikoliv jistotu), že momentální max. hodnota impedance
ochranného vodiče dle normy je 0,2 Ohmu pro napájecí kabel do 3 m délky
(což bylo).

Různí výrobci tyto (do PE určené) tlumivky ovšem běžně dělají až do 4
mH, tak si vyberte...

Problém se probíral třeba i na
https://groups.google.com/forum/#!msg/de.sci.ing.elektrotechnik/ifxMZSrtjd4/dpm5HZr_ggQJ

Ještě k tomu odrušování obecně: