OT: MECH sverak YORK

Jirka zaloha na volny.cz
Neděle Duben 5 20:54:21 CEST 2015

Ta fotka nebyla z meho sveraku ;-)

Pravda ale je, ze pokud byste zakladnu ke stolu prisrouboval vetsi
rozteci k obsluze (a tedy k hrane stolu), tak by se mohlo stat, ze zadni
(pevna, nepohybliva) celist bude muset byt lehce za hranou stolu (brano
pudorysne).

No a to muze pak vadit treba pri upinani dlouhych veci "nasikmo"...

Takze dalsi duvod pro velkou roztec dozadu.

--
Jirka