LED pasky

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Neděle Duben 5 12:09:28 CEST 2015

Neni pro me problem porovnat svetelne toky. Problem je, ze novy vzorek
nenecham svitit dva roky a ten co mame v kuchyni kvuli vam demontovat
nebudu. Zase tak mi na tom, abyste nezil v bludu, nezalezi. Jak dlouho
tedy podle vas trva ta rychla smrt? Jsem ochotny ten pasek vzit, nechat
ho nejakou rozumnou dobu svitit na dreve a pak porovnat svetelny tok s
tim jak svitil na zacatku.

L.