[OT] Páteční odreagování aneb Majzlík se baví

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pátek Duben 3 16:29:10 CEST 2015

On Fri, Apr 03, 2015 at 02:04:23PM +0200, Jiří Majzlík Němeček wrote:
> :-) Do foroty nemám, ale letos mám v plánu si udělat šuplíkovou
> skříň na nářadí, tak můžu jeden šuplík navíc spíchnout. Nejvíc
> práce dá udělat si potřebné nástroje (viz třeba ten drážkovací
> hoblík), pak už to jde rychle.

Taky tady mám zbastlený stůl ze spárovek, do kterého jsem plánoval
šuplík. Tak se chci jen zeptat, to jste dělal ty "zuby" ruční pilkou?
Jak moc je při tom nutná přesná práce? Musel jste potom dohoblovávat/
došmirglovávat hrany, aby to do sebe zapadlo? A dohromady jste to
sbouchával gumovou palicí?

Snad vás těmito začátečnickými dotazy moc neobtěžuji...

Díky!

P.T.