[OT] Páteční odreagování aneb Majzlík se baví

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pátek Duben 3 15:03:51 CEST 2015

Hoho, tak to je pěkný stařík. Krásná práce.

Podobný princip vřetene měl táta na větším soustruhu na kov (celková
délka tak 3,5 m, fungovalo to perfektně, ale je pravda že to seřizování
nebylo nic moc.

Mno, tak ať Vám slouží.

JMN