Gmail - spam - hw-list

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Pátek Duben 3 08:56:56 CEST 2015

Tak jsem prohlížel hlavičky emailů. Problém je v tom, že do gmailu si
stahuji emaily přes pop3 přímo ze svého poštovního serveru. V hlavičce
emailu, který se stáhne přes pop3 do gmailu je pak v hlavičce jako SFP
záznam IP adresa mého poštovního serveru a ne IP odesílatele. V tom je
zásadní problém. Pak pochopitelně nemůže IP odpovídat SFP záznamu u emailu
odesílatele. Zajímavé, že ještě před 14-ti dny to googlu nevadilo. Teď
začalo.

Neví někdo, jestli je toto správné chování nebo jestli se pop3 klientovi
gmailu dá nějak podstrčit IP z původního SFP záznamu.

S pozdravem Ing. Jan Půhoný

Spolehlivý obchod s elektronikou
http://www.puhy.cz

Připojení k internetu v Chocni a okolí