Gmail - spam - hw-list

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Duben 1 13:14:21 CEST 2015

Zmenu spravania nepozorujem. Obcas sa stalo, ze nejaky e-mail z
konferencie skoncil v spame, klikol som, ze to nie je spam. Odvtedy mi
maily z konfery, ktore vyhodnoti ako spamove, zatriedi normalne do
mojej zlozky na hw-list. Na vrchu spravy je upozornenie, ze mi ju
nedal do spamu, lebo som si tak nastavil pravidlo a ci to chcem
zmenit. Ignorujem to.

miro