OT - pravotocivost a jemna motorika - teda svojim sposobom je to aj tak trocha elektrikarska tema...

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Středa Duben 1 16:20:40 CEST 2015

Asi jsem se nevyjádřil přesně, oni ti prodavači co jsem měl na mysli
spíš vytvářejí klubko hadů než úmyslnou osmičku...

Aleš Procháska