RE: OT: elektrická dráha, krabice na stožáru, paralelní vedení ?

Úterý Duben 21 11:38:11 CEST 2009

Jenom podotknu k tomu kabelu do osmičky - takhle se smotávají od (mojí) nepaměti třeba televizácké kabely ke kamerám - aby se nekroutily. Ve studiích na zdi byly vždy nad sebou dva půlkruhy a do nich se to motalo. Znám to z doby, kdy k jedné černobílé kameře šel kabel odhadem tak 25mm průměr, poloměr ohybu nad 30 cm. Říkalo se jim nevím proč "ocasy"... ;-) Od té doby tak ukládám zahradní hadici a 3F prodlužku.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Petr Wilhelm
Sent: Tuesday, April 21, 2009 9:51 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: elektrická dráha, krabice na stožáru, paralelní vedení ?

Hezky den.

Kdyz uz je tady o tom rec, videl jsem podobnou vec uz na vice mistech.
Namatkou treba mezi Olomouci a Prerovem a ted dokonce na nove zabezpecene trati liky 5 v Ostrave. tam jsem se na to byl podivat zblizka a opravdu je v tom stoceny nejaky kabel do takove osmicky.
kryt ma tvar obdelniku se zkosenymi hranami vyska cca120cm sirka kolem 80cm cele je to tluste tak na 15-20 cm. Opravdu mame namysli to same?

Dekuji za odpoved, take jsem dlouho premyslel co to muze byt.

Petr Wilhelm