Rapberry Pi a mobilni internet - jaky modem?

iko iko.ikoon na gmail.com
Úterý Září 30 15:15:55 CEST 2014

K tomu druhemu linku na modul, da sa pripojit cez klasicky seriovy port
(doska ma MAX232), alebo priamo na SIM900 modulcek. Pozor na napetie,
3.2-4.8V, ja bezim na 3.3V a funguje. Co som sa dozvedel, modul
podporuje priamo TCP spojenie a HTTP dokonca (max 8 spojeni). Ja to mam
koli SMS, ci pouzijem data uvidime...

Modul ma reset PIN na doske, takze by sa mal dat resetnut v pripade
problemu.

--
Táto správa neobsahuje vírusy, pretože nepoužívam MS Windows.