Rapberry Pi a mobilni internet - jaky modem?

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Úterý Září 30 15:09:51 CEST 2014

Levne neznam. Ale co znam i drazsi, tak pocitejte s tim, ze ty modemy
mohou vytuhnout. Pak jedine reset nebo odpojeni od napajeni. Tedy
hlidame spojeni na server a kdyz nejde, pravidelny reset.

SIM900A neumi 3G, vsak co byste za ty penize chtel:
http://wm.sim.com/producten.aspx?id=1019
Dokumentace je tam hromada a ve vedlejsim vlakne o nem kolega pise.
Obecne se pripojuji pres seriovy port a ridi AT prikazy.

Martin Hanek