Re: OT. o2 pokračování?

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Čtvrtek Září 25 10:46:42 CEST 2014

Dobrý den,
  písemně Za Brumlovkou ale 266/2, je správně nebo alespoň před rokem bylo,
přijde potvrzení poštou i na email,

pokud je tam zaregistrovaný. Občas u některých smluv, bylo rámcová smlouva a
účastnická, bylo nutné vypověděť

oboje, klidně i v jednom dopise, domnívám se, že je to spíš administrativní
bordel.....

Jinak bylo celkem vtipné, že i když už jsem měl vypověděnou prolongaci, tak
jejich zástupce mi nabízel služby a jednal

z pozice síly s nabídkou, tak jsem ho celkem stejně nevybíravým způsobem
upozornil, že mu asi hráblo s takovou

nabídkou a pokud to náhodou neví, že jaksi prolongace je vypovězené a
nabídka konkurence k dispozice, rázem

byla nabídka taková jakou jsem chtěl...........

Zdeněk Aster