Re: Proud v kolejích BYLO RE: Krystalky BYLO: Elektronky: co s nima? (sberna napadu)

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Září 24 21:42:08 CEST 2014

Dobry vecer,

pozrite, ak by ste si precital trochu viac ako toto cele vlakno vzniklo,
tak by ste vedel, ze cosi som uz naznacil... Takze ak nebudete moc
vytrhavat z kontextu a trochu viac citat a premyslat, bude to len fajn.
Lebo si myslim, ze nejaku predstavu o tom mam. Tych tusim 10 rokov, co som
cestoval pravidelne vlakom, som mal dost casu premyslat nad roznymi
somarinami. Sice detaily nepoznam, a netuzim ich ani vediet, na to tu mame
Sasu, ale za tie roky som si urobil vcelku dobru technicku predstavu o tom,
ako to so zeleznicou je ci bolo v danom case.

A.