<div dir="ltr"><div>Dobry vecer,<br></div><div><br>pozrite, ak by ste si precital trochu viac ako toto cele vlakno vzniklo, tak by ste vedel, ze cosi som uz naznacil... Takze ak nebudete moc vytrhavat z kontextu a trochu viac citat a premyslat, bude to len fajn. Lebo si myslim, ze nejaku predstavu o tom mam. Tych tusim 10 rokov, co som cestoval pravidelne vlakom, som mal dost casu premyslat nad roznymi somarinami. Sice detaily nepoznam, a netuzim ich ani vediet, na to tu mame Sasu, ale za tie roky som si urobil vcelku dobru technicku predstavu o tom, ako to so zeleznicou je ci bolo v danom case.<br><br></div>A.</div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">2014-09-24 21:25 GMT+02:00 Sull Ivan <span dir="ltr"><<a href="mailto:sam.list.hw@gmx.com" target="_blank">sam.list.hw@gmx.com</a>></span>:<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><br>
Maximalni rychlost neni jenom o stavu koleji a svrsku (ty jsou treba mezi Brnem a Breclavi v naproste 'dokonalosti')<br>
Tomu musi odpovidat cely komplex: vcetne (prave propiraneho) zabezpecovaci techniky.<br>
A v tom je kamen urazu: momentalne (pokud se nepletu) jsou nastavene treba sranky na cca 160 km/h<br>
Pokud by souprava jela rychleji (tech 200, 220), vlak profrci pres prejez a pak spadnou zavory. Zavoram to moc nevadi, ale autam na prejezdu by to mohlo pocechrat plisky<br>
<br>
:)<br>
<br>
--------------------------<br>
Sam<br>
--------------------------<br>
<br>
<br>
<br>
Sent: Wednesday, September 24, 2014 at 9:01 PM<br>
From: "Andrej Jancura" <<a href="mailto:aj.hwlist@gmail.com">aj.hwlist@gmail.com</a>><br>
<span class="im HOEnZb">To: HW-news <<a href="mailto:hw-list@list.hw.cz">hw-list@list.hw.cz</a>><br>
Subject: Re: Proud v kolejích BYLO RE: Krystalky BYLO: Elektronky: co s nima? (sberna napadu)<br>
<br>
</span><span class="im HOEnZb">Neviem sice aky je aktualny stav, ale myslim, ze aspon do Ziliny to pojde 160km... To vies, ked uz vo Viedni postavili novy Hauptbahnhof, z ktoreho planuju jazdit do Pariza "co to da", a v Cechach maju tiez koridory, kde to da tiez tusim 200, tak by sa im to cele casom urcite rozpadlo... To vies, kolajnice to su svine... Hlavne tie elektrickove, ked praskaju aj tam, kde by to clovek nikdy necakal. V BA su na to dva pekne priklady, ktore uz zacali kompletne rekonstruovat.<br>
A.<br>
<br>
</span><div class="HOEnZb"><div class="h5">_______________________________________________<br>
HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</div></div></blockquote></div><br></div>