Re: Proud v kolejích BYLO RE: Krystalky BYLO: Elektronky: co s nima? (sberna napadu)

Sull Ivan sam.list.hw na gmx.com
Středa Září 24 17:57:51 CEST 2014

to je opravdu pekne napsane, dokonce jsem to pochopil i ja :)

Jenom mne zaujala poznamka 'V ideálním případě - při nulové asymetrii kolejového obvodu'.

Takze muzu to chapat tak, ze v neidelanim pripade, kdy je asymetrie nenulova, tak leze na kolejovy prijimac 'bordel'.
V pripade rele dochazi k sepnuti - tedy k inicializaci falesneho signalu 'Volno'?
V pripade digitalniho prijimace predpokladam, ze dojde k detekci 'neautorizovany zdroj signalu'.
Nebo i rele je zabezpecen?

  Sam