Aky "moderny" zdroj svetla na von? & Re: bezkontaktove ziarivky

Středa Září 24 11:22:22 CEST 2014

> Ale pan kolega, ved o com to tu pisem uz celych 5 rokov?
>
> Len v tomto konkretnom pripade, ked CFL predpisal priamo vyrobca, nechcem
> to tam skusat, aby to nezhorelo.

Když to shoří, aspoň bude důvod vyměnit svítidlo ;)

Výrobce původně napsal na krabici max. 60W žárovka, pak to přelepil na max.
15W úsporka.

Když tam dáte něco takového, tak jste na 25 - 28W:

http://www.eva.cz/zbozi/49459/zarovka-ecolite-e14-25w-svicka-cira/
http://www.eva.cz/zbozi/53913/zarovka-ecolite-e14-28w-g9-svicka-jako-40w-klasik/

Resp. s E27 závitem

http://www.tipa.eu/cz/zarovka-25w-e27-svicka-pro-prumyslove-pouziti/d-133448/

Já bych to risknul, jestli to svítí jen občas a ještě venku, tak se hned
tak neupeče. Možná v létě, až bude 35 stupňů, ale ve dne to svítit nebude v
noci zas takovej hic není ;)

P.K.