UPS vystup/vstup

Středa Září 24 11:04:03 CEST 2014

Já jsem to tak kdysi udělal, byla to ale nějaká jednoduchá, levná UPS (od
APC).

IMHO je možné propojit N vstupu a N výstupu, protože v normálním režimu
jsou stejně propojené přes bypass (relé) a v režimu chodu na baterii je
výstup galvanicky oddělený od sítě.

Jenže co když je tam zrovna třeba nějaké měření proudu, které tím
propojením přemostíte? Bez rozborky UPS to nezjistíte.

Osobně bych raději odpojil N od těch světel, pokud to je možné.

P.K.