UPS vystup/vstup

Pavel Urbancik hw na itherm.cz
Středa Září 24 10:32:17 CEST 2014

Zdravim konferu,

Jak jsem drive zde resil, poridil jsem vetsi UPS a chtel bych ji integrovat
jako zalohu pro dum (svetla, topeni, rizeni)

Pri promysleni planu jsem me ale nenapadla jedna vec. Jak to udelat s
vystupem UPS a pripojenim/propojenim nulaku.
Vsechna svetla konci kabelem v rozvadeci kde je ovladaji rele, toto je v
pohode a jen podle stavu site se bude prepinat vstup techto rele na sit nebo
UPS.

Muzu ale propojit N vystupu UPS s N bezne site? Tzn. Muze mit ups projene N
vstupu a vystupu?

N od svetel prepojovat nechci, to uz bych radeji odpinal celou UPS od site
pred prepojenim vystupu.

Jedna se o UPS EATON 9130, dvojita konverze. (vetsinu casu ale stejne pojede
v bypassu)

Diky za rady

Pavel