Krystalky BYLO: Elektronky: co s nima? (sberna napadu)

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Září 23 12:30:44 CEST 2014

Pri 1.5MW uz muselo hrat cokolvek
vratane domoveho telefonu.
Ja si z mojich mladych cias pamatam (20r dozadu)
ze mi krystalka s 10m drotu hrala celkom pekne.
Tiez moj magnetofon B100 ked som sa dotkol srobovakom
snimacej hlavy tak tam nieco zahralo.

Co sa tyka pokusov s AM pre deti nemyslim si ze to je zla tema.
Mna samotneho vzdy odradzalo vsetko co malo v sebe krystal a viac ako jednu cievku.
Emulovat AM vysielac sa da lahko A presvedcit dieta aby postavilo krystalku z par suciatkok
bude uricte prinosnejsie ako zaucat ho do sveta dsp. To ho najskor si myslim odradi.

Mimochodom minuly rok som dostal GAZ51 v 4x baleni a uz nejaky cas rozmyslam
co s tym alebo to necham pre syna az bude starsi :)

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaromir Sukuba
Sent: Tuesday, September 23, 2014 11:36 AM
To: HW-news
Subject: Re: Krystalky BYLO: Elektronky: co s nima? (sberna napadu)

Pred sto rokmi boli vykony vysielacov v Cesku a Slovensku ozaj pomerne nizke. Situacia sa zacala zlepsovat az s prichodom rozhlasoveho vysielania, v prvej polovici 20-tych rokov.

Inak, vykony vysielacov na SV sa ozaj znizuju. Napriklad vysielac v Nitre s vykonom 1500kW bol v ostatnych rokoch udupany na vykon 10kW.