Krystalky BYLO: Elektronky: co s nima? (sberna napadu)

Sull Ivan sam.list.hw na gmx.com
Úterý Září 23 11:31:38 CEST 2014

ja nevim ... vykony mozna sly dolu, ale 'neco' by tam melo byt, to je logika.
ja treba po nocich poslouchal i vatikan (tedy nevedel jsem co to je, jenom se dobre zaspavalo na to nekonecne a monotonni 'ave maria, gracia plena, ...'), ktery se michal s necim jako turectina, bulharstina, madarstina, nemcina ... proste takovy to spravny sirokopasmovy prijem
:)