Aky "moderny" zdroj svetla na von?

Úterý Září 23 07:04:21 CEST 2014

> Nasiel som este jedno svietidlo este v original krabici:
> http://www.efton.sk/tmp/outdoor01.jpg
> http://www.efton.sk/tmp/outdoor02.jpg
>
> Polozka "B" v prvom obrazku je nalepka, pod nou je obrazok "svieckovej"
> ziarovky s napisom MAX 60W...

Ten plast drží? S těmito "outdoor" svítidly mám tu zkušenost, že plast
časem zkřehne a rozsype se na kusy až na prach. Čímž se to vlastně vyřeší,
dáte tam jiné svítidlo, se skleněným krytem, kam se vejde jakákoliv žárovka.

>tu to mas aj po slovensky:
>

> Aha, super, dakujem. Budem musiet u globalizatorov dokladnejsie browsovat
> po policiach a po krabiciach...
>
> Aj ked, ako vidis, ta zhnita je prave Philips... ;-)

Ta je ale zkorodovaná, ne? Když dáte interiérovou úsporku ven, kde se rosí,
tak holt zrezne.

P.K.