Aky "moderny" zdroj svetla na von?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Září 23 06:46:43 CEST 2014

> Jste ochoten neco bastlit nebo pozadujete (levne) komercni reseni ?

Komercne. Praveze ocakavam, ze nebude lacne, ak to ma byt skutocne outdoor.

> Pokud za b), pak z vaseho oblibeneho globalizatoru nebo i z globalniho
> internetu ?

No, internet ako-tak zvladam... :-)

http://www.efton.sk/tmp/outdoor1.jpg
http://www.efton.sk/tmp/outdoor2.jpg

> Jak moc to ma svitit ?

Co najviac (to na fotke je 9W ziarivka, to je asi tak absolutne minimum).

> Jaka je objimka/patice  ?

Nasiel som este jedno svietidlo este v original krabici:
http://www.efton.sk/tmp/outdoor01.jpg
http://www.efton.sk/tmp/outdoor02.jpg

Polozka "B" v prvom obrazku je nalepka, pod nou je obrazok "svieckovej"
ziarovky s napisom MAX 60W...

Nahovorili ste ma v noci liezt von a vymontovavat tu zhnitu ziarivku,
rozkladivoval som ju, odfotil, ale na experimenty s horlavostou toho
plastu ma nenahovorite... ;-)

Max. priemer toho, co sa tam ma vopchat, je asi 45mm. To nie je malo, ale
asi by bolo lepsie, ak to ma byt horuce na povrchu, aby to bolo o dost
menej.

>Petrolejka nebo olejova lampa.

To sa blbo preraba na vypinac... :-P

>tu to mas aj po slovensky:
>http://www.philips.sk/c-p/8718291177203/outdoor-usporna-ziarivka

Aha, super, dakujem. Budem musiet u globalizatorov dokladnejsie browsovat
po policiach a po krabiciach...

Aj ked, ako vidis, ta zhnita je prave Philips... ;-)

wek