[OT]Elektrikářsko topenářský dotaz na cirkulační čerpadlo TUV

Palas Stanislav stpalas na volny.cz
Pondělí Září 22 21:28:02 CEST 2014

To, že jsou potřeba na vodu čerpadla s bronzovým tělem a speciální
vrtulkou samozřejmě vím. Jenže stejně i bronzové čerpadlo na vodě vydrží
max. polovičku toho, co čerpadlo na topení. Holt vodní kámen to je
prevít....

Staňa