OT: reklamace baterie notebooku

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Pátek Září 19 18:40:07 CEST 2014

Zdravím,

díval jsem se po údaji "cycle life"  Li-ion 18650 to maji většinou 300, tak
to opravdu vychází na zhruba 1 rok.
Ale také se dá narazit na takovéto extrémy: http://www.lithiumion-batteries.
com/lithium-rv-deep-cycle.php

Takže technologie je, ale asi se nepoužívá u malých akumulátorů.

Mám EeePC 1015  3 roky staré a kapacita baterky je tak na 70 %,
ale baterku skoro nepoužívám. Mám ji mimo NB a používám jen když jedu na
radioamatérské závody ( cca 1 - 2 x za měsíc)

Honza

---------- Původní zpráva ----------
Od: Josef Štengl <ok1ced na nagano.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 19. 9. 2014 15:21:04
Předmět: Re: OT: reklamace baterie notebooku

"No, zákazník může chtít cokoliv, ovšem dostane to se vyrábí. Faktem
zůstává, že technologicky dosud neumíme (lidstvo)
vyrobit obstojnou komerčně dostupnou baterii. Proto ta mizerná životnost :-(
. Sehnat se dá jen taková ... znouzecnost.

Problém je
A) jak a v jaké formě tu spoustu energie skladovat.
B) jak a energii odebrat.

ced

Dne 19.9.2014 v 15:04 DeeJay napsal(a):
> dík, už to nemusím hledat
>
> a musím konstatovat, že takovou baterii jistě chce každý zákazník L
>
> Jara

Kadečka
> *Sent:* Friday, September 19, 2014 2:45 PM
> *To:* HW-news
> *Subject:* Re: OT: reklamace baterie notebooku
>
> Viz reklamační řád Alza, odstavec V. - spotřební materiál. Píšou tam, že
baterie má obvyklou životnost 6 měsíců.