Odcházející TL431.

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Středa Září 17 10:58:49 CEST 2014

Děkuji za tipy:
Optočleny prověřím. Máme tam PC817, ale nepřečtu z nich kód. Dáme tam
PC817D, které by měly mít 300-600%, tak to doporučuje i ten návrhový SW.
Odpor zvýšíme na 270R, ale jak píšete možná by bylo lepší tam dát 470R a
tím omezit maximální proud té TL431.

Ošizenou TL431 snad nemáme, zakoupeno v SOS, logo ST, ale čemu dnes
věřit, že?

TNY275 máme bez R3+R2 a nabíhá. R3+R2 nastavují "undervoltage" ochranu,
nejsou rozběhové, jak jsem si myslel.

Martin Hanek