DRM-free tlaciaren; bolo: Re: Hlava tlaciarne - teplotny snimac

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Září 17 10:23:50 CEST 2014

Dobry den,

> Ahoj,
>         ne, to jen vypovídá, že autor měl znalost jak nahrát firmware a
> zobrazovat na display a číst klávesy. Když si přečteš odkazy na zdroje, tak
> je tam i obrázek, o tisku tam nic nepíší. Tipoval bych to na nějaký (pro
> autora) známý SoC a nahrál si tam vlastní systém.

Ja som si vzdy myslel, ze vsetky tlaciarne bezia na mc68000 a ich vyssich
derivatoch. A potom, ze tie softy sa pisu tak, ze cloveku staci poznat
akurat jednu adresu v pamati, kde je entry point pre vsetky ostatne funkcie
daneho zariadenia... Ale to snad certifikovany winlux programator vie tiez.
Takto nejako to totiz fungovalo blahej pamati na vsetkych Amigach...

A.