DRM-free tlaciaren; bolo: Re: Hlava tlaciarne - teplotny snimac

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Úterý Září 16 16:56:34 CEST 2014

Ahoj,
	ne, to jen vypovídá, že autor měl znalost jak nahrát firmware a zobrazovat na display a číst klávesy. Když si přečteš
odkazy na zdroje, tak je tam i obrázek, o tisku tam nic nepíší. Tipoval bych to na nějaký (pro autora) známý SoC a nahrál
si tam vlastní systém.

A možná ani to ne, podle obrázku tam snad zbylo i kus původního menu, takže mohl jen lousknou ochranu firmware (kterou tak
jako tak musel, když to chtěl nahrát), změnit ID kláves u DOOMa zapakovat FW a nahrát. Jestli tam běžel nějaký derivát
embedded Linuxu, tak bych to zvládl i já. Ale trvalo by mě to dost dlouho, protože bych se toho musel ještě dost doučit.
Podobným způsobem jsem kdysi „hackoval“ (spíše crackoval) FW u routerů, než jsem tam nahrál openwrt.

Hmm, tak mě napadá, že pokud získal obraz FW, tak by se asi dalo jednoduše tisknout. Ale to není reverze engennering. Ale
třeba by se na to dal napsat funkční driver bez přídavného balastu :-)

ced