DRM-free tlaciaren; bolo: Re: Hlava tlaciarne - teplotny snimac

Sull Ivan sam.list.hw na gmx.com
Úterý Září 16 13:47:19 CEST 2014

> Sent: Tuesday, September 16, 2014 at 1:32 PM
> From: "Jaromir Sukuba" <jarin.hw na gmail.com>
> To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
> Subject: Re: DRM-free tlaciaren; bolo: Re: Hlava tlaciarne - teplotny snimac
>

> ... A medzicasom budu na skladkach odpadov
> hnit tisice ton perfektne pouzitelnych tlaciarni, ktore postihlo
> marketingove zastaranie.

ono to je 'vyhnivani' se deje i z jinych duvodu: treba znam ze statni spravy pripady (v cz i v sk), kdy proste nejsou penize na novou napln, protoze dosla, ale na novou tiskarnu jo. a tak se na pude hromadi 'vypotrebene' tiskarny, protoze investice jdou z jineho budgetu (primarne z EU) jako spotrebak (lokalni ministerstvo)

> Neber to prosim ako obfrflavanie napadu, ten sa mi velmi paci. Ako
> osobny projekt by to mohlo fungovat, tam sa clovek moze lahko zasobit
> cartridge-ami na najblizsie dekady.

nene, ja to chapu, dokonce jsem premyslel nad koncepci neceho podobneho v oblasi fotoaparatu.
neco na zpusob skladacky ala PC: snimac, pamet, bajonet podle vhodne optiky, naklikat funkce, ktere mne zajimaji, z toho se vygeneruje firmware ...

myslenka se mi libi - ale ...
je to asi utopie, hlavne kdyz vidim, jak se foti tabletem a mobilem

Sam