DRM-free tlaciaren; bolo: Re: Hlava tlaciarne - teplotny snimac

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Září 16 13:32:27 CEST 2014

Myslim ze chapem.
Nie som si len isty, ci sa vsetky tieto problemy daju odstranit pri
pouziti existujucich cartridge. Niektore su urobene iba ako prosta
matica adresovatelnych "pixelov", ale nebol by som prekvapeny, ak by
novsie mali v sebe "inteligenciu". Tam smerovali aj moje predosle
pripomienky, ze vymenou elektroniky si clvoek pomoze asi iba
ciastocne, lebo do istej miery bude stale "vystaveny na milost a
nemilost" vyrobcovi cartridge, teda tomu istemu, ktory vyraba
tlaciaren.
Kazdopadne by to mohol byt pekny projekt, taky vztyceny prostrednik
vyrobcom tlaciarni. Zial, tromfy su opat na ich strane - tlaciaren sa
prestane vyrabat, spotrebak zmizne z obchodov - hoci sa bude dat
nejaku dobu zohnat vo vypredajoch a na ebay-i - kopa prace okolo tej
ne-DRM tlaciarne pojde do kelu. A medzicasom budu na skladkach odpadov
hnit tisice ton perfektne pouzitelnych tlaciarni, ktore postihlo
marketingove zastaranie.

Neber to prosim ako obfrflavanie napadu, ten sa mi velmi paci. Ako
osobny projekt by to mohlo fungovat, tam sa clovek moze lahko zasobit
cartridge-ami na najblizsie dekady.

Dňa 16. septembra 2014 12:18, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: