Hlava tlaciarne - teplotny snimac

Úterý Září 16 10:45:26 CEST 2014

Dne 16. září 2014 10:21 Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napsal(a):

> Nehnevajte sa, ale je to do urcitej miery urazlive. lmgtfy je urceny na
> zdoraznenie toho, ze si dotazovatel nespravil domacu ulohu a odpoved je
> trivialne vyguglitelna.

Taky vy se taky nehněvejte, jestli se vás to dotklo. Mohl jsem napsat
"zadejte do google opensource inkjet printer", ale tohle mi přišlo takové
efektní ;)

> Mozno ano, ale s reverzom som sa este nestretol. Dost pravdepodobne aj
> preto, lebo je to pravne problematicke; ja osobne by som take v ramci
> hobby sice rad robil, ale rozhodne by som to nezverejnoval ako open source.

On ten reverz je i dost časově náročný a nakonec možná i zbytečný. Když si
uděláte držák na cartridge, uděláte si svoje pojezdy a donutíte tu
cartridge plivat inkoust, máte hotovou tiskárnu.

Jenže komu by se do toho chtělo, když tiskárny jsou dneska levné, výrobci
prodávají snad i za dotovanou cenu s tím, že vydělají později na nových
náplních. Takže pak vznikne třeba takováhle úprava:

http://hacknmod.com/hack/diy-continuous-ink-printer-unlimited-free-printing/

BTW tátovi odešla taky tiskárna, taky Canon (nějaká pixma, přesný typ
nevím) a vyřešil to stejně, jako X jiných lidí - koupil si novou tiskárnu.
Tentokrát Epson, takže Canon se svým kurvítkem ostrouhal.

P.K.