Hlava tlaciarne - teplotny snimac

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Září 16 10:21:42 CEST 2014

>Já jsem to nemyslel jako vtip, lmgtfy.com jsem pou¾il jen jako zkratku.

Nehnevajte sa, ale je to do urcitej miery urazlive. lmgtfy je urceny na
zdoraznenie toho, ze si dotazovatel nespravil domacu ulohu a odpoved je
trivialne vyguglitelna.

Preto Vas este raz vyzyvam, aby ste mi ukazali link, ktory vedie na odpoved
na moju otazku.

>Ty
>skupiny nad¹encù, co si vyrábí vlastní tiskárnu, u¾ zøejmì existují.

Mozno ano, ale s reverzom som sa este nestretol. Dost pravdepodobne aj
preto, lebo je to pravne problematicke; ja osobne by som take v ramci
hobby sice rad robil, ale rozhodne by som to nezverejnoval ako open source.

>Ale dìlat reverz celé tiskárny a psát si svùj FW není IMHO úplnì nejlep¹í
>nápad, proto¾e je to pøíli¹ specifické - máte konkrétní tiskárnu s
>konkrétním HW, který navíc výrobce mù¾e zmìnit, pøièem¾ oznaèení tiskárny
>bude stejné nebo skoro stejné (za èíselné oznaèení pøidá písmeno).

To je jedno. Mne ide o DRM-free riesenie. Kedze by som aj tak nesiel do
open-source, tak ta skupina si nakupi za vrece tlaciarni pre svoje
potreby. Moze byt sice problem s premenlivymi vlastnostami cartridgov, ako
pise JS v inom poste, ale myslim si, ze kym existuju third-party nahrady
napr. za popularne HP cartridge, tak su dostatocne navzajom kompatibilne,
a pri refillovani by taky cartridge (ktorych sa da tiez kupit jednym vrzom
za vrece) mal vydrzat niekolko rokov.

wek