Re: Jaký AV program (Re: OT: Heslo na Seznam.cz)

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Sobota Září 13 15:05:17 CEST 2014

Od doby, co pres AVG prosel virus a on ani okem nemrknul (podobne jako u
tebe) jsem presel na Microsoft Security Essential.
Sice se tu na mne strhne lavina, ze MSE je uplne na prd a spatny a v
testech to a ono a hromada dalsiho ble ble ble.... Muj subjektivni pocit
je, ze pocitac od te doby (uz je to par let) beha svizneji nez s AVG (ja
vim, je to jen nepodstatny subjektivni pocit a mereni chytrych lidi dopadla
urcite opacne - ale pro mne je dulezity ten pocit:):):) Virus neprosel,
neobtezuje mne to, jsem spokojeny, menit zatim nebudu. Kritiku sveho
rozhodnuti snesu, klidne do mne. Chopte se mne, pochopove:)
Marek