Jaký AV program (Re: OT: Heslo na Seznam.cz)

Sobota Září 13 14:37:02 CEST 2014

Hezké odpoledne, ahoj,

	základní otázka tedy zní - CO místo AVG, pokud je AVG tak hrozně špatné?

	Nevadí mi za program zaplatit, dělám to relativně často, ale pokud si
mohu vybrat free řešení, tak je to pochopitelně lepší. Nechci ale
zaplatit za program a pak zjistit, že mi sice ochrání počítač ale za
cenu jeho nepoužitelnosti. Požadavek je chod na těchto počítačích:

- AMD Sempron 3000+ (1,81 GHz) a 1,00 GB Ram (tady byl ten virus)
- Intel Celeron 1,80 GHz a 1,00 GB RAM.
- pokud půjde i na AMD Athlon 1000 MHz + 1,5 GB ECC RAM, tak jedině
dobře :-)

Saša Svobodová