OT: Heslo na Seznam.cz

Sobota Září 13 13:03:33 CEST 2014

Hezké odpoledne,

	tak AVG na jednom z počítačů našel nějaké potvory. Sice nevím, jak se
tam dostali, ale dostali. MIE používám velmi málo a navíc mne nenapadá,
ze které stránky se to tak dalo chytit. Leda že by se to sem dostalo
nějak jinudy.

	Každopádně tento nález docela otřásl mou důvěrou v AVG, protože celou
dobu dělalo mrtvého brouka až do ručního spuštění testů. Hmm. Chtělo by
to asi zkusit jiný AV program, jen nevím jaký, nabídka je moc široká a
můj počítač je již poněkud archaický. A ten druhý je již jasná historie.
I AVG Free je docela dost zatěžuje, ačkoli proti plnému AVG je to ještě
v pohodě.

	Nicméně problém nebyl v tom zablokovaném účtu ale v přístupu Seznamu k
jeho odblokování. Na tom se nic nezměnilo a v mém rozhodnutí také ne.

Saša Svobodová