OT: Heslo na Seznam.cz

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Sobota Září 13 06:23:38 CEST 2014

Obejit telefon u seznamu neumim, ale: Stalo se mi uplne to same. Pro
me ale neni problem nekomu cislo dat, takze jsem si heslo zmenil.
Nekolik dni v pohode s novym heslem. Protoze o spamu nebyla nikde ani
zminka tak jsem si to heslo zmenil zpet na moje stare (pomerne slabe)
- myslel jsem si taky, ze me chteli jen dostat cislo. Behem jednoho
dne zase zablokovany ucet. Tak ted jedu s novym heslem a uz nekolik
mesicu a vse ok. Tohle docela nejake zneuzivani uctu podporuje -
proste k zablokovani dochazi jen s jednim (uz ukradenym) heslem.
Jejich smtp nepouzivam jen pop3. Heslo nikam nepisu. Nejaky software u
me na pocitaci by ho musel vytahnout jedine z klienta The Bat!. Spis
to moje docela slabe heslo nasli nekde ve slovniku.

L.