Vizualni C a Basic pro komercni aplikace Win/Lin

iko iko.ikoon na gmail.com
Sobota Září 13 08:00:16 CEST 2014


Ziadna komponenta, staci dat na zaciatku spravny using... tu je nejaky 
exampel na TCP klienta:

using System; // For String, Int32, Console, ArgumentException
using System.Text; // For Encoding
// For IOException
using System.Net.Sockets; // For TcpClient, NetworkStream, SocketException
class TcpEchoClient
{
static void Main(string[] args)
{

if ((args.Length < 2) || (args.Length > 3))
{ // Test for correct # of args
throw new ArgumentException("Parameters: <Server> <Word> [<Port>]");
}

String server = args[0]; // Server name or IP address

// Convert input String to bytes
byte[] byteBuffer = Encoding.ASCII.GetBytes(args[1]);

// Use port argument if supplied, otherwise default to 8080
int servPort = (args.Length == 3) ? Int32.Parse(args[2]) : 8080;//7 ;

TcpClient client = null;
NetworkStream netStream = null;

try
{
// Create socket that is connected to server on specified port
client = new TcpClient(server, servPort);

Console.WriteLine("Connected to server... sending echo string");

netStream = client.GetStream();

// Send the encoded string to the server
netStream.Write(byteBuffer, 0, byteBuffer.Length);

Console.WriteLine("Sent {0} bytes to server...", byteBuffer.Length);

int totalBytesRcvd = 0; // Total bytes received so far
int bytesRcvd = 0; // Bytes received in last read

// Receive the same string back from the server
while (totalBytesRcvd < byteBuffer.Length)
{
if ((bytesRcvd = netStream.Read(byteBuffer, totalBytesRcvd,
byteBuffer.Length - totalBytesRcvd)) == 0)
{
Console.WriteLine("Connection closed prematurely.");
break;
}
totalBytesRcvd += bytesRcvd;
}
Console.WriteLine("Received {0} bytes from server: {1}", totalBytesRcvd,
Encoding.ASCII.GetString(byteBuffer, 0, totalBytesRcvd));

}
catch (Exception e)
{
Console.WriteLine(e.Message);
}
finally
{
netStream.Close();
client.Close();
}
}
}



On 09/12/2014 03:47 PM, Pavel Hudeček wrote:
> No MFC bylo sice součástí Visual Studia, ale visuální mi nepřipadalo. Tehdy jsem kombinoval Builder a VB.
>
> Ale kde najdu tu komunikační komponentu?
>
> PH
>
> Od: Jaroslav Buchta
> Nebrante se pouzivani .NET nejlepe v C#, TCP/UDP komunikace je tam
> trivialni, mraky prikladu jsou na netu i v MSDN, dokumentace skvela a
> dokonce to uz rozumne funguje.
> UI se dela take uplne jinak komfortne nez treba v MFC.
>
> Dne 12. 9. 2014 14:06, Pavel Hudeček napsal(a):
>> A ještě dotaz:
>> Je tam někde nějaká komponenta na TCP/UDP komunikaci?
>> (nejlépe něco jako winsock.ocx ve VS98)
>>
>> Od: Petr Zahradnik
>>
>> Původní zpráva ze dne 12.9.2014 od Pavel Hudeček:
>>
>>> Aha, tak to je zajímavé zjištění. Takže už prostě dává VS zadarmo a
>>> bez omezení? Jak pak funguje financování vývoje nových verzí?
>> Ale tohle Microsoft dělal vždycky. Tedy mimo snad první verze, kdy to
>> stálo pár stovek nebo tisícovku.
>>
>> Politika Microsoftu je jednoduchá, .NET Framework je zdarma a můžeš
>> pro něj programovat. Také poskytuje IDE zdarma, to jsou ty Express
>> edice. Pokud ti to stačí, můžeš vyvíjet, co chceš. I komerčně. Jakmile
>> budeš mít vyšší nároky, pak si koupíš MSDN, protože získáš lepší
>> nástroje a spousty benefitů navíc. Třeba také všechny operační
>> systémy, abys mohl testovat apod.
>>
>> Totéž SQL Server. V edici Express je zdarma a má omezení na velikost
>> databáze a počet jader. Pro běžné projekty to stačí, když už jsi velká
>> firma a máš velké nároky, pak si koupíš vyšší edici, která už je
>> placená.
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>


-- 
Táto správa neobsahuje vírusy, pretože nepoužívam MS Windows.




Další informace o konferenci Hw-list