Vizualni C a Basic pro komercni aplikace Win/Lin

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Září 12 14:26:50 CEST 2014

Ahoj Petre,

chcel by som sa Ta spytat, kedze v tom mas lepsi prehlad ako ja na
nasledovne:

> Politika Microsoftu je jednoduchá, .NET Framework je zdarma a můžeš
> pro něj programovat. Také poskytuje IDE zdarma, to jsou ty Express
> edice. Pokud ti to stačí, můžeš vyvíjet, co chceš. I komerčně. Jakmile
> budeš mít vyšší nároky, pak si koupíš MSDN, protože získáš lepší
> nástroje a spousty benefitů navíc. Třeba také všechny operační
> systémy, abys mohl testovat apod.

Nevies mi prosim Ta poradit, ci maju aj k tymto free nastrojom nejake
jednoduche a dobre citatelne navody na pouzivanie? Moze to byt aj za
peniaze a pokial by to bolo aj v cz-sk jazyku, bol by to len velky bonus
navyse.

Ja teda mam knihu o programovani s MFC vo VS, ale citat cca 250 stran na
to, aby som si naklikol nejake okna a dialogy, to ma teda po pociatocnom
nadseni velmi rychlo odradilo.

Vdaka za odpoved a info.

A.