Vizualni C a Basic pro komercni aplikace Win/Lin

Pátek Září 12 18:43:46 CEST 2014

Ja to resim tak, ze si udelam vlakno ktery tu komunikaci obsluhuje...
Ale je pravdepodobne, ze na to neco primo je, ja to mam radsi pod
kontrolou.  A asi se najde nejaka trida, ktera to uz bude resit. Na C#
me neprestava fascinovat dostupnost free zdrojovych textu prakticky na
vsechno.