Vizualni C a Basic pro komercni aplikace Win/Lin

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Září 12 18:32:32 CEST 2014

Ono to asi půjde i jinak (MS vývojové produkty neznám), ale
univerzální řešení je použít komunikační vlákno.

PL

*******************************

From: "Pavel Hudeček" <edizon na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, September 12, 2014 6:29 PM
Subject: Re: Vizualni C a Basic pro komercni aplikace Win/Lin

Našel jsem tohle:
http://msdn.microsoft.com/cs-cz/library/system.net.sockets.udpclient%28v=vs.110%29.aspx?cs-save-lang=1&cs-lang=vb#code-snippet-2

Jestli jsem to správně pochopil, tak příjem dat probíhá tak, že udpClient.Receive čeká, až přijdou data. To se mi ale vůbec nelíbí.

Je nějaký způsob, jak udělat, aby mi po příchodu dat přišla událost a její obsluha si výsledek přečetla?

PH

Od: Jaroslav Buchta
Komponentu na komunikaci nepotrebujete, jako vsechno, na co si clovek
vzpomene ma tridu v .NET knihovnach.  Stejne jako sifrovani (no tomu moc
neverim... ;-) , zipovani,  compact sql databaze, ...