Re: OT Šijací stroj

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Čtvrtek Září 11 14:24:01 CEST 2014

Mám v dílně starou východoněmeckou Textimu (průmyslový šici stroj)
koupenou za cenu šrotu (500 Kč). Profíci říkají, že prý je
slabá, ale mě prošije tři hustě tkané tuhé nylonové popruhy najednou,
což je přesně to, na co jsem ji pořizoval. Pořízením toho stroje na mě
zároveň padla povinnost zkracovat dětem kalhoty, takže mám ověřené, že
tu riflovinu prošije jako nic :-)

Aleš Procháska