Re: OT:Šijací stroj

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Čtvrtek Září 11 09:41:10 CEST 2014

Mám Zetinu číslo kdyžtak odpoledne, už starší model, poměrně jednoduchá. Slabší kůže, koženka, 6xriflovina nemá problém.
Obecně Zetiny jsou docela doporučované, kvalita za rozumnou cenu. Jinak moje srdcovka je kufříková LADA. Na tý jsem toho našil poměrně dost, ale s riflovinou už měla problém.
PG

----- Původní zpráva -----
Odesilatel: "Róbert Šuška" <suskar na seznam.cz>
Příjemce: hw-list na list.hw.cz
Datum: 11.09.2014 08:48
Předmět: Šijací stroj

Zdravím vospolok,

Nájde sa tu dobrá duša čo sa vyzná do šijacích strojov a poradí? Chceme kúpiť domov mašinu s mechanickým ovládaním, cena najlepšie do cca 170€ /5000,-Kč, ale rád sa nechám presvedčiť, pokiaľ by to stálo za to. Nepotrebujem, aby to samo vyšívalo dečky, chcem aby to prešilo rifľovinu a neumieralo to pri tom, proste stroj čo niečo vydrží a neodíde mesiac po záruke...

Ďakujem za rady.

Robo