tip na h-bridge modul pro invalidni vozik

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Září 11 13:51:38 CEST 2014

On Thu, 11 Sep 2014, Daniel Valuch wrote:

> bude rozbiehat/zastavovat este vyssi. Pozrite sa na ten modul a hned vidite
> ci znesie 20-30-40A.
> U toho co ste poslali linku je cislo "90A" zrejme sucet vsetkych udajov s
> jednotkou Amper z celeho datasheetu kazdeho jedneho tranzistora :-)
> b.

No oni tam prece pisou ze to je "peak" - treba by to i par mikrosekund
snesl. Pisou rezistanci 6mOhm to mi pri 30A dava >5W ztraty, to se asi
do 35um medi na DPS nevychladi. Videl bych to max 10A trvale.