HDD+SSD v notebooku ...?

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Čtvrtek Září 11 11:03:05 CEST 2014

Nevim jak to ma Lenovo, na sluzebnim HP ELiteBook 2540p mam pri bootu na
zacatku na 5 sekund menu, kde si muzu vybrat z ceho nabootovat - tedy
nemusim lezt do biosu. Toto menu by se melo nechat v biosu bud zapnout
trvale, nebo by se pri startu melo nechat zapnout nejakou klavesovou
zkratkou. Patral bych timto smerem.

PK