HDD+SSD v notebooku ...?

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Čtvrtek Září 11 11:02:22 CEST 2014

>  Mám NTB s klasickým HDD. Uvnitř je  M2 slot na SSD disk.
Mam SSD misto vypalovacky a je to OK.

> Bude fungovat kombinace s doplněním SSD, na který bych nainstaloval
> samostatný OS ( WXP ) přičemž na původním HDD je W7?
Mela by. Ale pozor na Win XP, neumi SSD TRIM.

> Nebudou si disky nějak "překážet" ? Mám na mysli to, že pokud W7 najdou SSD
> budou chtít ho nějak využívat atd...
Win 7 by meli videt dalsi disk pod dalsim pismenkem.

> Jak zabezpečit nezávislý běh obou OS a jak zajistit volbu bootu  z jednoho
> nebo druhého jinak, než volbou v BOISu?
> Jedná se o Lenovo T440p, podmínka je nic neinstalovat na HDD.
Musite mit zavadec, ze ktereho budete pri zapnuti PC vybirat OS.
Zavadec muzete mit klidne na SSD a vyhnete se tak editaci HDD. V biosu
pak nastavite bootovani z SSD.
Trochu problem vidim ve Windows. Starsi Windows tezko najdou novejsi Windows...
Dva OS dohromady nikdy nepobezi, musel byste pouzit virtualizaci
(treba VirtualBox).

--
S pozdravem
Bc. Martin Vancl