samoprace dotykoveho displaye

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Neděle Září 7 22:54:47 CEST 2014

Jano pozri, ono sa to ma tak, ze vsetci dzentlmeni v nasom panelaku a ich
poulicni kamosi zase pod oknami trochu vykrikovali a ukazovali ako to v
nasom panelaku chodi... Trva to uz dlhsi cas, teda niekolko rokov, a ja uz
nie som dostatocne imunny na to, aby som sa na nich vsetkych vysr... A
kedze som sa za tie roky naucil, ako to vsetko chodi, tak som urobil ono
radikalne rozhodnutie. Myslim, ze ked nebudem provokovat ja ich, nebudu ani
oni mna. Dufam, ze to je dostatocne inteligentne riesenie mojej situacie,
aj ked viem, ze dzentlmeni v nasom panelaku jednaju podla hesla, cim vacsi
primitivizmus, tym lepsie... A nezastavia sa pred nicim... A kedze toto
status quo ma priamo docinenia aj s mojim bastlenim elektroniky vo volnom
case, zapnuty osciloskop je priama provokacia z mojej strany, tak dosledok
je ten, ze jedine co je mojou naplnou dna, je kazde rano a vecer si dat
tabletky... Tolko na vysvetlenie.

Ale ked sa vratime k teme display + touchscreen, tak display samotny som si
uz osahal davnejsie, takze viem, ze pekne svieti a da sa merat scopom. Ked
uz nemam spektrak... A nepotrebujes na to ani ten cent. Co sa tyka merania
na tych milivoltovych rozsahoch, mne fungovali vsetky korektne do dna, ked
nezasiahla "vyssia moc", a okrem posahanych vstupov odprogramovali aj cely
firmware v scope, takze pomohol az novy firmware... Takze z tadeto prameni
moja nechut vytiahnut ho znova z krabice. A takychto zazitkov mam viacej.

A co sa tyka mojho dalsieho potencionalneho bastlenia, mam v plane pozriet
sa po oz na taku banalitu ako je npn + led. Mozno to aj vyfotim a podelim
sa zo zazitkov. Dufam, ze tym nikoho moc nenastvem...

A.

Dňa 7. septembra 2014 22:01, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(-a):