kviz na vikend pre mladsiu generaciu

Pátek Září 5 22:58:31 CEST 2014

Hezký večer,

     cha chá :-) Možná to část lidí považuje za zastaralou technologii,
ale ve spoustě, menších, železničních stanic tyto destičky spolehlivě
slouží a starají se o zdroje.

     Mají jednu výhodu, nepotřebují chladič :-) No a traduje se, že se
dají opravit vrtáčkem, ale neznám někoho, kdo by to zkusil a dokonce se
to povedlo.

Saša Svobodová