kviz na vikend pre mladsiu generaciu

Róbert Šuška suskar na seznam.cz
Pátek Září 5 22:41:11 CEST 2014

Ahoj, tiez si myslim ze je to selenovy usmernovac, raz som to nasiel
starkemu v kolni :) bolo to v nejakom prastarom radiu, chvilku som do toho
pustal stavu a trochu sa to hrialo, myslel som si ze je to radiator :)).
Bolo mi asi 10 :).

Robo

P.S. pekna spomienka na mojho starkeho a jeho kolnu.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of balu na home
Sent: Friday, September 05, 2014 9:42 PM
To: HW-news
Subject: kviz na vikend pre mladsiu generaciu

Ako davame dokopy ten Super Proton Synchrotron nasiel som dnes v
kontajneri skutocny skvost. 40 rokov stary urychlovac sa uz konecne
zbavil posledneho kusu povodnej technologie a je pripraveny na 21.
storocie :-)) Pytal som sa mladsieho kolegu ci to pozna a netusil...
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/kviz.jpg

Takze mladsi 35 rokov, co to je? (stari paprdovia nech z pedagogickych
dovodov pomlcia)