RE: HiTech: načtení userID

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Čtvrtek Září 4 10:21:32 CEST 2014

Míra

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Troller
Sent: Thursday, September 04, 2014 6:51 AM
To: HW-news
Subject: Re: HiTech: načtení userID

> [...]

> Comments:
> Hi,
>
> It is in the release notes for the latest version v1.32 of XC8
>
> Library functions removed
> The following library functions and macros are now longer supported
> and have been removed from the libraries and header files.
> ??? device_id_read
> ??? idloc_read
> ??? idloc_write
> ??? config_read
> ??? config_write
>
> To access the ID locations in the Code, you will have to use flash read
routines available on the XC8 Compiler.

> Tak je to tam nebo né. Prosím o shovívavost  s anglinou.
>
> Mám v1.32 a nechodí to. V dokumentaci nic nenacházím, a tohle je podle mě
odpověď neodpověď.

> Míra

Zdravím,
  já si myslím, že odpověď je víceméně jasná - je tam nejspíš překlep, který
do jisté míry snižuje pochopitelnost (no longer -> now longer), ale smysl
zbytku sdělení je jednoznačný:

V Releas Notes pro poslední verzi XC8 v1.32 je (uvedeno):

Odstraněné knihovní funkce
Následující knihovní funkce a makra nejsou dále podporována a byla
odstraněna ze souborů knihoven a headerů.
<seznam>
Pro přístup k lokacím ID v kódu budete muset použít rutiny pro čtení flash,
dostupné v překladači XC8.

Myslím, že to je odpověď odpověď :-) :-)..

Zdraví Pavel