HiTech: načtení userID

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Září 4 06:50:59 CEST 2014

> Dobrý večer,
>
> Dostal jsem tuhle odpověď
>

> Microchip Engineering Support has added comments to support Ticket 277198.
>
> Comments:
> Hi,
>
> It is in the release notes for the latest version v1.32 of XC8
>
> Library functions removed
> The following library functions and macros are now longer supported
> and have been removed from the libraries and header files.
> ??? device_id_read
> ??? idloc_read
> ??? idloc_write
> [...]
Zdravím,
  já si myslím, že odpověď je víceméně jasná - je tam nejspíš překlep, který
do jisté míry snižuje pochopitelnost (no longer -> now longer), ale smysl
zbytku sdělení je jednoznačný:

V Releas Notes pro poslední verzi XC8 v1.32 je (uvedeno):

Odstraněné knihovní funkce
Následující knihovní funkce a makra nejsou dále podporována a byla odstraněna
ze souborů knihoven a headerů.
<seznam>
Pro přístup k lokacím ID v kódu budete muset použít rutiny pro čtení flash,
dostupné v překladači XC8.

Myslím, že to je odpověď odpověď :-) :-)..

Zdraví Pavel