zobrazenie unroated wire eagle

Tomáš Mádr ok2mtm na seznam.cz
Čtvrtek Září 4 10:14:34 CEST 2014

A určitě tam nejsou zobrazné, nebo je jenom nevidíte? U Eagle se mi stávalo,
že ten nevyroutovaný spoj byl tak krátký, že byl problém ho najít v
zobrazení DPS. Každopádně příkaz Ratsnest, který tyto nevyroutované spoje
uspořádává, umáže po svém provedení, kolik spojů nevyroutovaných ještě je. A
druhá věc - ERC - ukáže, jestli jsou DPS a schéma konzistentní.

Zatím ze mi nestalo, že by byly všechny spoje vyroutované, DPS a schéma
konzistentní a na DPS chybělo něco, co je ve schématu.

Co se mi ale stávalo, a vyřešil jsem to úpravou knihoven, byly problémy s
připojováním napájencích vývodů, které u IO byly skryté a připojovali se
cutomaticky podle názvu spoje (VCC, VDD a podobně). Knihovny jsem ti upravil
tak, aby tyto vývody byly přímo va schématu a musel jsem je ručně připojit -
tak jsem měl totiž jistotu, že se mi nepřipojily jinam, než kam jsem chtěl,
zvlášť když bylo v zapojení více zemí z více napájení.

Na honění, kde jsou ty poslední nevyroutované spoje jsem nakonec začal
používat zobrazení, kdy jsem koukal pouze na vstrvu unrouted.

Tomáš OK2MTM